Symulacje edukacyjne – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej

Symulacje edukacyjne – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy że na kursie Trening Interpersonalny i Gry Umiejętnościowe polecamy prezentowane na niniejszej liście książki do superwizji końcowej:

  • zabawa strategiczna – „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” oraz „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku”
  • symulacja lingwistyczna – „Techniki manipulacji w tekstach reklamowych” oraz „”Łuk” Juliusza Kadena Bandrewskiego – powieść kobieca?”
  • symulacja zespołowa : „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo” oraz Nowe Gry Decyzyjne oraz „Mityczny aspekt kultury we wspólczesnej reklamie”
  • zabawa kreatywna – „Masowy spektakl czy współczucie – o medialnych obrazach ludzkiej tragedii” oraz „Renesansowa koncepcja człowieka na danych źródłowych z Trenów Jana Kochanowskiego”
  • symulacja słownikowa : „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.” oraz „Herodot w „Podróżach z Herodotem” Ryszarda Kapuścińskiego”
  • zabawa kreatywna : „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie pierwszych utworów Hanny Krall” i „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • symulacja językowa – „Poezja białoruska w antologiach polskich po 1989 r.” i „Zagadnienie trudnych relacji między matką a córką w dyskursie familijnym”
  • zabawa edukacyjna : „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” oraz „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”
  • symulacja zespołowa : „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym” oraz „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego”